středa 9. července 2014

Obaly na mobil

Obaly jsem ušila ze silnějšího vlněného filcu. Je na omak příjemnější, než ty barevné všude dostupné a 100% polyesterové filcy. Tenhle byla jen náhodná koupě kdysi dávno. Škoda že se nedá koupit, nebo možná dá, ale já nevím kde. Čistě vlněné silné filcy sice k sehnání jsou, ale viděla jsem je jen v přírodní barvě a příliš drahé. Vyšíváno je moulinkama a na řadu přišly i mé vlastnoručně uplácané keramické knoflíčky :)


A tady jsem experimentovala i s kovovými komponenty 



11 komentářů:

  1. Milá Hanko Při listování blogy jsem se náhodou dostala na Tvůj blog,a měla jsem celé dopoledne o zábavu postaráno, je to něco úžasného,tolik krásy a ocenění Tvých rukou nebralo konce.Jsi moc šikovná a máš můj veliký obdiv.Já jsem již v důchodu a při prohlížení jsem přišla na Tvé korálky ,které háčkuješ chci se zeptat jak děláš potom nad uzlem to jsou spletené řetízky nebo jak se to dělá?Mohla by jsi mi to prozradit?Opravdu by byla moc ráda kdyby jsi mi napsala.Jinak určitě se budu k Tobě ráda vracet. Zdravím Luďka. soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, ty jsou kráááásnééééé ........♥♥♥...................Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, to je nádhera, moc se ti to povedlo. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, tak ty jsou opravdu luxusní!!! Růžovomodrá je má favoritka.Jsi vážně machr nebo machryně? :o))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ahoj Šári. Zrovna předevčírem jsem brouzdala na tvém blogu a kochala se co nového přibylo ... a machryně jsi ty :D)))

      Vymazat
  5. Ahoj, chtěla bych sklidit poklonu, ty obaly jsou nádherné!!! Zvlášť ty poslední ornamenty se Ti moc povedli. Škoda je, že moje šikovnost se rovná nule :-( já se musím spolehnout na klasiku (http://www.mpouzdra.cz/gelove-pouzdro-na-sony-xperia-z1-c6903-l39-barevne-vzory.html) ale doufejme, že bude také dobře sloužit. Ať se Ti daří a inspirace nedochází!!

    OdpovědětVymazat