středa 23. července 2014

Rychlovky a vláček

   Jak se tak pomalu stěhuji sem a tam, narážím na hodně staré klubíčka. Tohle bylo zbylé klubko lněné příze a vzpomínám si, že jsem z něj měla svetřík někdy před 20-ti lety. Krásný, pletený krajkovým vzorem ... dávno vyhozený. Zastesklo se mi po něm a tak jsem vzala do ruky háček a vzniklo tohle bolerko. Pravda nevyšlo klubko na obháčkování, ale měla jsem po ruce jedno klubko bavlny s hedvábím a myslím, že ten rozdíl klubek až tak nevadí :).


   ... a po dlouhé době jsem dělala zase brože. Jednu pro maminčinu kamarádku a bohužel jsem ji zapomněla jaksi vyfotit a tahle druhá ode dneška zdobí riflové sáčko mojí sestřenice.

...a taky minulý týden jsme byli na malé dovči v Jindřichově Hradci. No, a hádejte co tam je ... přece podniková prodejna přízí Vlnika. Mají i příze Alize a něco málo od Drops. A protože neberou karty a chlapi odešli úplně jinam (myslím, že do vojenského muzea), tak jsem tam nechala do koruny úplně všechny peníze,co jsem s sebou měla :D. A když jsem pak cestou domů jen tak mezi řečí přiznala sumu, co jsem tam utratila, tak mě můj drahý málem vyhodil z auta... ale nebojte, vše dobře dopadlo a ještě mi koupil i jízdenku na parní vláček :D 


3 komentáře:

  1. Bolerko je super!!
    Taky mám doma po krabicích stará klubíčka, ale tak max. 15 let a vzhledem k malému množství se hodí jen na topy a bolerka.
    Ehmmm, a jsem ráda, že o prodejně v Jindřichově Hradci nevím, byli jsme tam na dovolené v červnu :D Kufr by mi nestačil ....

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, to je háčkovaná nádhera! S dovolením si tuto fotku uložím jako inspiraci. A snad až budu zase normální velikosti a ne velryba s bubnem, zkusím si ukouzlit podobné bolerko :-)
    Tvé brože jsou úžasné všechny. A manželovy se příště nepřiznávej :-). Já vždycky mlžím. Naposled jsem se utratila a psychologicky se mi ho podařilo zpracovat tak, že byl rád, že z toho vyšlel ještě levně. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj Hani, tvoje bolérko je přímo úžasné, stejně jako tvoje stránky. je u tebe mooc dobře :o) . Studuji jaks jej vytvářela, je to jen obdélník sešitý na krajích a obháčkovaný nebo je to speciální střih? díky za radu. Majka

    OdpovědětVymazat